tirsdag, mai 05, 2009

herlig dag i skogen

Hvitveisen dekker skogbunden som hvite tepper, fuglene synger(selv om katta jakter på de) og alt i hagen vokser og gror etter nattens lille regndråpe. Det er helt utrolig hvor grønt det har blitt på rekordtid, er helt topp her i skogen nå for tiden.

I dag fikk jeg lagt på litt mer grus på stien, luket i noen av bedene og flyttet på et par planter som helt klart sto på feil sted. Hele dagen har jeg vært i sola, helt herlig, til tross for ganske mye vind. Får se om det blir en liten tur ut for å handle jord i morgen, skulle gjerne fylt på litt her og der.

1 kommentar:

  1. Ja, er det ikke utrolig hvor fort det ble grønt?! Ute i min lille hage skjer det ting fra dag til dag, og jeg skulle gjerne vært der hele dagen:-) Takk for hyggelig kommentar hos meg, hjertelig hilsen Hanne.

    SvarSlett