fredag, april 24, 2009

Ømme hender

Nå har vi fått en forsmak på sommeren, utrolig flott vær, og mer i vente. Her om dagen fikk vi noen flotte kantstein i granitt som nå er plassert rundt forskjellige bed i hagen. Det har vært en skikkelig tung jobb, og hendene mine er hovne og ømme etter to dager med lemping av stein. Men det var helt klart verdt det. Er veldig fornøyd med resultatet.


I går fikk jeg meg litt av en overraskelse. I det jeg løfter opp en gammel telefonstolpe som skulle byttes ut med stein, ser jeg noe jeg aldri har sett i denne hagen før: i søla lå en liten salamander! Etter fotoseansen la jeg den borte ved dammen, håper den finner seg til rette der.



Ellers så kom samboeren hjem med noen kjempefine solcellelamper som jeg tenkte jeg skulle sette foran dammen.


Gleder meg til nok en dag i solen i morgen, må bare huske å smøre meg godt med solkrem. Ble faktisk litt solbrent i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar