torsdag, oktober 29, 2009

gavetips?

Kjøpte et kjempeflott gresskar på Rema i går, litt over 7 kg. Nå prøver jeg å finne et flott motiv, blir alltid litt finere om jeg tegner opp på forhånd. Innmaten må jeg ærlig innrømme at jeg bare kaster, tragisk å kaste mat. Jentungen skal på Halloween fest hos en venninne på lørdag, og så skal de gå rundt i nabolaget hvor hun bor. Får vel kjøpe inn litt godis tillfelle det skulle komme noen innom her også. Veldig sjelden det kommer noen da, kanskje et par nabobarn. Sånn er det når en bor langt inni skogen uten veilys.


(bildet er lånt fra google)

Ellers har jeg et lite problem. Broren min ble 40 år for en uke side, og siden det ikke har vært noe selskap, tenkte jeg å gi han en liten gave når datteren hans feirer bursdagen sin på lørdag. Problemet er bare: hva gir man til en 40åring som har alt, har råd til å kjøpe seg alt, ikke er opptatt av klær og ikke drikker? Tenkte jeg bare skulle gi en liten ting, har ikke så god råd jeg da. Men det er ikke lett....

3 kommentarer:

  1. Ser du holder på med scrapbooking. Hva med å lage et lite album med morsomme bilder og minner fra hans 40-årige liv?
    Bare et forslag - for hva kjøper man til de som har alt? Jeg aner ikke:)

    SvarSlett
  2. God idè, har vært inne på tanken. Saken er bare den at jeg ikke har noen bilder av han...

    SvarSlett
  3. Så nå har jeg ringt foreldrene mine, kanskje de har noen jeg kan få. krysser fingrene

    SvarSlett